torsdag 30. oktober 2008

Ballband Dishcloth

Dette er en oppskrift som jeg har hørt mye skryt av, og derfor måtte jeg jo prøve. Det er ikke noen vanskelig oppskrift, og kluten blir visstnok stødig og ikke så tøyelig som vanlige kluter. Oppskrift finner du f.eks. her. Jeg har aldri funnet noen bilder av baksiden av kluten og var litt spent på hvordan det ville bli.

Jeg prøvde meg med Drops Paris i svart og natur, pinner 4. Kluten blir jo kjempefin på forsiden:



Men ikke så veldig fin på baksiden:


Så jeg ble litt skuffet og rekket opp hele kluten og begynte på en ensfarget en i stedet. Skal man bruke den som kjøkkenklut så vil jo baksiden vises også tenker jeg - så da er det vel bedre at baksiden også er pen? Kanskje jeg prøver igjen en dag og lager en jeg kan teste ut hjemme.

Oppdatering 01.11.08:

Da ble det en ferdig Ballband Dishcloth likevel - nå er det bare å få testet ut hvordan den fungerer på kjøkkenet :)

Forsiden:


Baksiden:

Ingen kommentarer: