fredag 11. september 2009

Award!

Jeg har fått Award fra Hunnipunni:



Tusen takk! Det var en oppfordring i denne om å skrive 10 ting om seg selv, så da må jeg vel trå til...

* Jeg har tre vakre barn som jeg er utrolig stolt av
* Jeg er lykkelig gift - endelig - med verdens beste mann
* Jeg har hund og katt
* Jeg bor i Drammen
* Jeg jobber med IT-drift(!) og trives med det
* Jeg har for liten tid til å strikke
* Jeg liker tellekanter, men får liksom aldri tid til å lage dem...
* Jeg nyter å være på sjøen i båten vår
* Jeg er trønder
* Jeg liker ikke å fly, men tar gjerne toget

Sånn... Da var det gjort!

Jeg sender award'en videre til Cormz og Ellen, resten av de bloggene jeg følger har allerede fått den...

1 kommentar:

Ellen sa...

Tusen takk for awarden. Den skal få sin plass på bloggen min :-)