søndag 13. september 2009

Hvor blir alle pinnene mine av?

Det er et mysterium. Jeg har nemlig spart på alle de små posene de kommer i, og jeg har mange flere poser enn pinner... Så jeg tenkte at det kunne være lurt med et pinne-etui! Jeg har et som datteren min har sydd til meg, men jeg har jo flere pinner, ganske mange etter hvert. Så da jeg fant et hefte om toving fra Sandnes Garn fikk jeg lyst til å strikke et tovet strikkepinneetui. Det er strikket i Fritidsgarn fra Sandnes Garn. Jeg valgte en litt annen farge og laget en snor for å knytte rundt i stedet for knapper og hemper.



Dette skal brukes til bambus/trepinner, og her er allerede noen på plass - pluss noen heklenåler, men de tror jeg skal flyttes til det andre etuiet som skal få lov å passe på alle de andre pinnene som er i metall.



Flettene var ikke helt lett å få sydd på helt rett, men jeg tror ikke det har så mye å si - dette er en bruksting og pinnene sitter fint på plass.

Ingen kommentarer: