søndag 27. september 2009

Pakke i posten!

Datteren min tipset meg om strikkemarkører hos Etsy, og jeg måtte jo bestille meg noen...



De til venstre er jeg litt usikker på om jeg kommer til å bruke, men alle de andre :-) De øverste er til å tre på pinnen og de 4 små kan festes til en maske. Ingen med skarpe kanter eller annet som kan feste seg i strikketøyet - helt genialt!

Armbåndet nederst er genialt - det kan brukes til å telle omganger, helt til 100! Basert på samme teknikk man bruker på kulerammer.

1 kommentar:

Hunnipunni sa...

Her var skjedd mye siden jeg var innom sist !!! Dåpskjolen er jo bare helt utrolig nyyydelig !! Utrolig tålmodighet du har !! Babysettet var veldig fint. Det er kanskje til "sneipen" den også ? Heldig liten dame det der. Porselensblomsten din fikk tankene mine til å gå til mitt barndomshjem. Mamma hadde en kjempestor porselensblomst i stuevinduet som var aldeles praktfull !! Husker jeg satt og beundret den ofte :)
Ser ut som vi kan ha bestilt maskemakører fra samme selger på etsy. Kjempekjekt å ha. Du har fått deg mange fine :)
Ha en strålende uke !!!