onsdag 30. desember 2009

Dåpskjole 9

Det har vært mye julegavestrikking sånn i oktober og november, og jeg mitt naut har ikke tatt bilder av halvparten engang...

Men etter at julegavene var ferdige var det full fokus på dåpskjolen igjen, og nå er den ferdig! Og så får vi bare håpe at den passer lille Oda når hun skal døpes. Kjolen passer vel - men det spørs på dressen. Nå er jo denne kjolen så genial at hun like gjerne kan ha noe annet hvitt under kjolen, så det er ikke noen stor krise.

Her er bilder - før vask og damping:







Jeg skal få tatt noen flere bilder når hele kjolen er vasket og dampet slik at mønsteret kommer bedre frem.

Og hva skal jeg finne på nå da? Teppe som skal høre til kanskje?

1 kommentar:

Kozemor sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ *klappe i hendene*
Er ikke jeg heldig som har en sånn en snill mamma som strikker noe så vakkert til meg (les: Oda) Og den er sikkert ENNÅ finere i virkeligheten :D