søndag 21. mars 2010

Vårstemning

Jeg syns det er koselig å ha litt vårblomster inne akkurat nå og siden jeg ikke fikk tak i primula i helgen, så ble det sånne mini-påskeliljer. De blomstret med rekordfart!





Det blomstrer i vinduskarmen også, porselensblomst eller hoya:



Snøen smelter fort nå og det spirer langs veggene allerede. Jeg elsker våren! Det er ekstra spennende i år siden vi laget nytt bed i fjor, men det tar nok litt tid før det spirer der ennå siden det er godt dekket med et tykt lag snø fremdeles.

1 kommentar:

Mia sa...

Så fin sjalen blev när den blev färdig, tror jag ska försöka mig på något liknande, bara tiden räcker till. Har 'slängt' bort hela helgen med att prova spinna motsols, herregud det blir ju bara kröll!! Otroligt att du fick det till :)
Din nya rabatt ser ju helfin ut, gillar speciellt dina taklök med rullstener, jag är så glad i taklök.
Men, något som jag verkligen är glad i är Hoya, vad är det för vacker sort du visar upp? Kanske vi kan byta sticklingar? Den tror jag inte jag har, eller er det en Carnosa, blomstern minner lite på den, men inte bladen.
Ha en fin måndagskväll :)