søndag 1. august 2010

Alle disse valg...

I går, lørdag, var jeg en tur til Sandefjord hos Irmelin for å se på og prøve rokken hennes. Jeg fikk prøve en Kromski Symfoni og en Majacraft Rose og det var skikkelig gøy å prøve å spinne på rokk! Jeg likte vel Kromskien best av de to, og nå har jeg et litt bedre utgangspunkt for å se på flere rokker. Hadde det ikke vært for at plassen hjemme er begrenset så hadde jeg tatt med meg Symfonien hjem, tror jeg ble litt småforelsket i den...

Nå ser det ut til at valget står mellom en sånn klassisk Kromski Symfoni, en "tårn"-modell som heter Kromski Minstrel og den litt mer moderne Kromski Fantasia.

Kromski Symfoni:



Kromski Minstrel:



Kromski Fantasia:



Så var det bare å vente på at det skal bli mandag sånn at jeg kan høre på priser og sånt. Spennende!

Og tusen takk til Irmelin for hyggelig prat og prøve av rokker!

3 kommentarer:

Mia sa...

Symfoni ser ju mest ut sån som jag föreställer mig spinnrockar, Fantasia har en tuff, ny, modern design.. Inte lätt för mig att välga, jag har aldrig spunnit på rock.. Men nog hade det varit kul med en.

Ulla-Bella sa...

Så heldig du er! Jeg synes den som heter Fantasia var råflott.

Woolphoria/Ullfori sa...

Hei !
Og takk for besøket ! Som du ser er jeg litt mer en gjennonsnittlig sen i avtrekket med å gi lyd fra meg, men den ene dagen tar den andre.
Spennende å vente på rokk da :)