tirsdag 17. august 2010

Mens jeg venter...

Da jeg kom hjem i dag hadde det kommet pakke i posten. "Drivstoff til rokken" kalte mannen min det... Men ROKKEN har jo ikke kommet ennå! Vel, drivstoff trenger den sikkert den dagen den dukker opp, og i dag lå det ikke mindre enn 300 gram med 70% BFL og 30% Seacell, to i fargen Deepwater og en i fargen Seaweed.



Fargene er ikke helt riktige ser jeg, de to blå er det blått og dyp blågrønt i, ikke turkis. Og den grønne er litt grønnere... Fine farger som jeg gleder meg å spinne garn av - bare denne rokken kommer snart. Utålmodig, jeg?? Ikke i det hele tatt...

2 kommentarer:

Mia sa...

Jeg skjønner du er utålmodig, jeg vil også ha en. Ullen ser knallfin ut. Skal opp til Lillehammer den her helgen, til tross 50 års kalas skal jeg rekke innom Spinnvilt håper jeg.

Woolphoria/Ullfori sa...

Har du spunnet med seacell før ? Ser litt artig ut, gi et hint når du har fått testet :)