lørdag 15. januar 2011

Cables Untangled, Sample Afghan

Oi, nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe nytt!! Ikke siden advent ser jeg.. uff da - men jeg har da strikket litt i jula! Jeg holder på med et lappeteppe, og er nå nesten halvveis, så da går det jo an å legge ut litt bilder. Jeg har nesten sydd sammen halve teppet og er i gang med flere lapper.








Strikket i dobbel Baby Ull fra Sparkjøp på pinner nr 5,5. Det ble dessverre en del fargeforskjell på noen av lappene, men sånn går det når man ikke kjøper alt garnet på en gang. Oppskriften står i boka Cables Untangled av Melissa Leapman og teppet heter Sample Afghan. Det er bilde av teppet utenpå boka.

1 kommentar:

Mia sa...

Säga vad man vill men mönster ser alltid finast ut i vitt. Så fina mönster på dina lappar och ett alldeles nydelig babyteppe :)