onsdag 23. februar 2011

Jeg gjentar meg selv - pluss noe nytt

Da var det andre hap-sjalet ferdig. Det er helt likt det forrige, men jeg har fått meg nye dressing-wires. Er litt usikker på hva de kan kalles på norsk - blokke-stenger kanskje?

Så man tar et fuktig sjal og det nye utstyret og okkuperer gjestesengen.




Katten må jo sjekke hva som foregår... Her er alle stengene festet i spissene på sjalet.



Lett strukket. Det er ikke lett dette når man ikke kan gå rundt sengen :-)



Sånn - da er det litt bedre...



Helt klart enklere enn en knappenål i hver spiss.



Og nå skal jeg garantert ikke strikke flere av disse sjalene på en stund! Blir vel noe spinning fremover tenker jeg...

2 kommentarer:

Mia sa...

Ser så absolut mycket enklare ut en knappnålar! Fint sjal :)

Ulla-Bella sa...

Så lurt å bruke slike stenger - smart oppfinnelse er det!