mandag 28. mars 2011

Ny pakke til meg! Hva nå?

I dag lå det nydelig fiber og ventet på meg på postkontoret fra Greenwood Fiberworks på Etsy.

BFL i fargen Bountyful, 200 gram



Heathered BFL i fargen Fields of Flowers, 200 gram



Gleder meg til å spinne disse! Skulle helst ha startet med en gang!

Men jeg har spunnet dette nettopp, av flere farger i rosa og lilla merino og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Må vel bli noe til en liten prinsesse.



Og så er det blå garnet på vei til å bli en Traveling Woman



Kanskje jeg skal kose meg litt med en sånn



før jeg bestemmer meg...

2 kommentarer:

The Knitting Seaman sa...

Jag gillar verkligen färgsättningen på Fields of Flowers! Greenwood är bra, men dyra. Har inte fått tummen ur att beställa något själv, men har sett vänners beställningar. Riktigt fina fibrer! Är du nöjd med dina?

Jette sa...

Veldig fornøyd med fargen, men har ikke spunnet den enda. Gleder meg til å starte, men får vel gjøre ferdig noe først :-)