mandag 26. september 2011

Ferdig!

Endelig er jeg ferdig med en del prosjekter! Det er godt å få ting unna syns jeg - selv om jeg er fæl til å begynne på nye ting... Først ute er Little Sister's Dress til barnebarnet Oda.



Det var ikke BARE fordi datteren min (mor til Oda) har kugalskap at disse knappene ble valgt. Fargene er nesten helmatch jo!


Litt varme til meg selv har det også blitt - disse Alpaca Sox Legwarmers har jeg ønsket meg en stund - nå er de endelig ferdige!



Enkelt mønster, men effektfullt :-)


Jeg hadde noe mer av Online Supersocke-garnet som jeg brukte i kjolen til Oda, bare i en annen farge. Det ble enda et par med leggvarmere, Ribbed Thigh Highs

1 kommentar:

Mia sa...

Du får ju som vanligt en massa gjort, imponerad av din drivkraft. Här blir det inte stort alls. Såna leggvärmare vore kanske något för mig, dom ser fina ut. Och koknapparna är jättesöta:)