fredag 27. januar 2012

Rendezvous sjal

Det er en liten stund siden jeg ble ferdig med Rendezvous-sjalet, men jeg har ikke fått tatt bilder før nå. Har vært litt opptatt med 50-årsfeiring for min kjære mann de siste ukene :)

Men her er det! Jeg liker det veldig godt, mønsteret er nydelig og garnet er deilig og mykt med en fin og mettet blågrønn farge.

Her er etter første repetisjon hvor man kan se hvordan mønsteret får maskene til å sno seg.



Ferdig blokket sjal.















Ravelry: Rendezvous shawl
Garn: Rendezvous (bestilt fra hun som har laget mønsteret)
Farge: Teal
Pinner: 3,5 og 4 mm
Mønster: Rendezvous

Bildene er tatt med mannen min sin 50-årsgave fra meg og alle ungene våre, et Nikon D5100. Og jeg får lov å låne det! Heldige meg :)

1 kommentar:

Kozemor sa...

Lekkert, lekkert LEKKERT!!! Men ser jeg en fargeforskjell i det??? Ser ut som det er en mørkere trekant i nakken :P Ikke at det gjør noe i det hele tatt! Må se om jeg har noe garn liggende til å strikke denne altså...