onsdag 22. februar 2012

Blooming Fuchsia Mystery KAL

Det går fremover med min første Mystery Knit A Long (KAL)! Det foregår på Ravelry og mønsteret har navn etter fargen på garnet. Ikke TYPISK meg, men jeg liker garnet likevel, mykt og godt og deilig å strikke med.

Garnet kunne bestilles fra mønster-designeren og er det samme som jeg brukte til Rendezvous-sjalet og som det er masse bilder av i forrige post.

Her er første del av mysteriet:






Andre del:




Tredje del:








Fjerde og siste delen kommer i morgen, og jeg er spent på hvordan sjalet blir!

Ravelry-prosjekt: Blooming Fuchsia Mystery KAL
Garn: Rendezvous Yarn
Farge: Blooming Fuchsia
Strikkepinner: 3,5 og 4,5 mm
Mønster: Blooming Fuchsia

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så lekkert mønster =)

Rosa sa...

Mønsteret ser rigtig fint ud:)