torsdag 13. juni 2013

Saturn's Embrace

Ja, jeg fikk altså litt dilla på dette sjalet i vår! Jeg var på Kaki i Åre og der kjøpte jeg noen nøster Noro Silk Garden Sock. Mønsteret til sjalet hadde jeg vel allerede sett hos EarthFaire, men i andre farger. Da jeg kom hjem fant jeg noe Dale baby ull og litt Gjestal baby ull, og sammen med noen perler jeg hadde fra før ble det disse to sjalene:










Jeg syns Noro'en var litt tung å strikke med, men den ble mye mykere etter vask. Mulig jeg var heldig med disse to nøstene, for på to sjal jeg strikket senere gikk jeg tom for garn før jeg var ferdig. De er ikke fotografert ennå, men de kommer etter hvert :-)

Dette var et enkelt og greit mønster, og jeg liker perler på sjalene om dagen :-)

Ravelry-prosjekt: Saturn's Embrace 1 og Saturn's Embrace 2
Mønster: Saturn's Embrace
Garn: Noro Silk Garden Sock, Dale Baby ull og Gjestal baby ull
Farge: 321 på Noroen, 6435 på Dale og 800 på Gjestal
Pinner: 3,75 mm

Ingen kommentarer: