søndag 23. februar 2014

Ville sauer!

Nei og nei, jeg har aldeles GLEMT å blogge om Villsauene som ble til her i høst! Det begynte som en samstrikk på Ravelry-gruppa Norway Knitters i september, men jeg startet nok litt senere. Jeg tenkte jeg skulle prøve ut Rauma sin finull, og kjøpte nok til 2 jakker - like godt når det er 2 småtroll som fyller år i desember og februar. Den første ble ferdig til november, den andre ble også nesten ferdig, det manglet bare å klippe opp fronten og sy i knapper. Det ble da like godt utsatt til februar... Så nå er de ferdige! En hel liten villsauflokk!


Takk til Pinneguri som lager så fine mønstre, det blir helt sikker flere av disse. Jeg har allerede garnet...

Ravelry-prosjekt: Villsaujakke
Mønster: Barnejakka Villsauane på Runde
Garn: Rauma Finull
Pinner: 2,5 og 3,0 mm

Ingen kommentarer: